IMG_4793

U Maloj vijećnici Grada Zadra u utorak, 8. rujna 2015. održan je sastanak na temu uspostave Pozivnog centra za male i srednje poduzetnike, u sklopu projekta „Coworking – Innovation through collaboration“ na kojem su uz predstavnike Grada Zadra nazočili i predstavnici HGK – Županijske komore Zadar, Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Agencije za ruralni razvoj Zadarske županije AGRRA, Ureda državne uprave u Zadru, Hrvatskoga zavod za zapošljavanje – Područnog ureda Zadar i Fine – Podružnice Zadar.

Na sastanku se razgovaralo o kreiranju Pozivnog centra za MSP s ciljem poboljšanja kvalitete usluge podrške poduzetnicima i pružanja pouzdane i pravovremene informacije vezane za njihovo poslovanje te o nadležnostima svake od institucija. Pozivni centar će biti uspostavljen putem VoIP tehnologije, a omogućit će virtualno povezivanje gradske uprave s drugim institucijama i tvrtkama koje pružaju potporu malim i srednjim poduzetnicima te, na taj način, dostupnost svih relevantnih informacija za poduzetnike na jednom mjestu.

Sastanak je zamišljen kao prvi susret i međusobno upoznavanje kontakt osoba imenovanih od strane institucija koje su iskazale interes za sudjelovanjem u radu pozivnog centra, kako bi se potaknula međusobna komunikacija i suradnja i prije početka rada pozivnog centra te tako osigurala komplementarnost usluga koje pojedine institucije sada pružaju.

Tijekom sastanka, osim predstavljanja kontakt ososba, izneseni su prijedlozi o potrebi sudjelovanja Upravnog odjela za prostorno uređenje i graditeljstvo, Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja i Upravnog odjela za komunalne djelatnosti Grada Zadra u radu Pozivnog centra. Također je istaknuta namjera da se definira vizualni identitet usluge pozivnog centra, kako bi se povećala vidljivost nove usluge te motivirali poduzetnici da svoje upite kanaliziraju kroz ovu uslugu.

U nastavku projekta, predviđeno je daljnje održavanje skupnih, a po potrebi i individualnih sastanaka imenovanih kontakt osoba na kojima će im se pojasniti tehničko rješenje pozivnog centra, kao i aktivnosti i zadaci koji se od njih očekuju, a sljedeći sastanak se predviđa održati čim budu stečeni tehnički uvjeti za uspostavu centra.